Naama on alkanu rasvottuu taas ja perjantaina oli ilmestyny eka finni tuohon leukaan. Ei hyvä. Olen testaillut nyt kun sorruin ja ostin raskaustestejä niin olenkin sitten niitä käytelly ihan reilusti. JOka päivä ainakin kaks. Paitsi tänään en ole jaksanu kun ei pää anna oikein myöten. 

Mua ärsyttää sosiaalinen media taas vaihteeksi. Tuntuu että joka toinen statuspäivitys koskee vauvoja, vautautumista. Mä en jaksa. KAikki foorumit on täynä kaikkea vauhvahöpinää. ARGGG!!! Mietin että kuinkahan moni oikeen nyt loppujen lopuksi tietää tästä meidän projektista? Olen muutamalle luotettavalle tyypille nyt kertonut ja niitä on nyt ainakin viisi. Toivoisin vain ettei he nyt sitten mene kertomaan eteenpäin ilman lupaani yheisille ystäville tai tutuille. Tämä on mulle niin kova asia että mä en ole edes omalle äidille asiasta kertonut saati siskoilleni. 

Mä tässä kattelin viikolla taas huutonetistä lasten vaunuja. Mä olen varmaankin sen verran väliinputoaja etten paljon saa keneltäkään mitään. Siskot ovat vaihdelleet toistensa kanssa kaikkea ja saaneet tutuilta ja tuntemattomilta mutta minä tuskin saan keneltäkään mitään. Ehkä nyt muutamalta ystävältä jotain vaatteita. Olemme vähän jo keräilleet kaikkea mutta taidan suurimmasta osasta luopua, kun tämä näyttää ihan turhalta. Tämä on kolmas vuosi yrittämistä. Sitähän sanotaan että kolmas kerta toden sanoo, ja mä haluan toivoa ja uskoa siihen nyt tässä tilanteessa että olisin viimestään jo ensi jouluksi raskaana, tai saanu jo vauvan. 

Jaksoin viimeseen asti uskoa joulun ihmeeseenkin. Mutta ei. Kaikki muut tuntuu saavan lapsen ennen minua. Nekin jotka vähiten ovat sopivia vanhemmiksi. Ja tarkoitan nyt heitä jotka ovat heittäneet elämänsä hukkaan rellestämällä viinojen ja huumeiden parissa. Tässä pari päivääs itten kuulin yhen tutun ihmisen menettäneen oman lapsensa huoltajuuden ihan kokonaan koska hän ei välitä omasta lapsestaan. Puhun siis naisesta, äidistä joka juo ja todennäkösesti piikittää itseään lapsen läsnäollessa. Ystäväni joka on hänen ystävä teki lastensuojeluun ilmoituksen ja mä olen huojentunut. Tämä lapsi pääsi isänsä luokse joka on fiksu ja hänen uusi tyttöystävänsä on myös fiksu. Lapsella paremmat mahdollisuudet elämään. 

Anteeksi te ystävät jos tämä avautuminen koskettaa teitä. En pahalla tarkota mitään sanomaani. Minusta vain tuntuu nyt tältä.