Jos nyt jotain keksisi tähänkin kun en oo taas hetkeen kirjotellutkaan.

No ei mulle nyt sillee kuulu kummempia. Oon miettiny et oisko mulla ollu ovis kun sylkitestiin sain jotain näkymään kp 15 jotain eli siitä n. kaksi päivää ni ois ovis. Mulla olis nyt sitte dpo 6-7 et tiedä häntä. Perjantaina mua kyllä kramppas tuosta alavatsasta et liekö jotain tapahtunu. Ehkä. Leijun kyllä pilviin päivä päivältä enemmän mitä ei saisi tehdä. Oisi edes jotain tekemistä ettei ajattelisi asiaa niin paljoa. No onneksi huomenna on puuhaa jos jonkinlaista. 
Nyt on siis kp 22 ja ff laittais mulle menkat alkavaks 28-29 mutta jos mennään edelliseen kiertoon ni se ylitty muistaakseni 4 päivällä tuo ff:n arvio. 

Aika näyttää. Menis vaan nopsaa tää aika.

 

 

Nyt on pakko lisää tähän vielä kun en viitsi kirjottaa tuonne vauviksellekkaan kun en tiiä ketä sielä lukee mun päikkyy.

Oon hieman katkera kun eräs ihminen sai eilen lapsen. Se vauva oli ylläri vähän jokaiselle ja eniten ehkä mulle. Kaveri kun on vielä isompi ku mä ja me sentään ollaan yrittämällä yritetty lasta. Ja ei oo paskaakaan saatu alulle. 

Lisäks hieman katkeroittaa sekin kun erään palstan ketjuun kirjoittelen ni sielä lähes joka päivä joku plussaa. Mä en jaksa ja olenkin ajatellu jos jättäisi sen keskustelun nyt ainakin vähemmälle. Yhden oon melkein jo jättänytkin kun mä en vaan jaksa. Jotenkin tuntuu et mun juttuja dissataan sielä sen verran ettei jaksa sielä olla. 

 

vähän helpotti kun sai avautua jonnekki, mut ei se vieny kaikkea paskaa pois mun ajatuksista kun en ole saanut puettua niitä muitakaan ajatuksia mihinkään. Väsyttää vaan ja mieli tekis nukkuu koko ajan.