Tänään. Menkat alko tuossa puolenpäivän aikoihin ja maha on kipee. Ei ollut nyt mitään ennakko varusta, tuhruiluja tai semmosta. Vähän oli kyllä huono olo aamulla, mutta se sitten helpotti ku nousi ylös. Ajattelin ottaa särkylääkkeen tossa kohta ja toivomaan että ei tulisi minkäänlaisia tulvia, ettei 3x suoja riittäisi muutamaa tuntia kauempaa. Se on inhottavaa ku ei oikein voi lähtee mihinkään kun kuitenkin liikkuessa siteet vuotaa yli eikä tamppoonit riitä. Niin siis jos on tulva.

Saa nähdä millä mielellä mä olen huomenna menossa työkkäriin. Mulla on hammaslääkäri muistaakseni 10 tai 11 ja työkkäris pitäis käydä 9-10 välissä mut mä meen sinne suoraan hammaslääkäristä. Ei voi mitään jos valittavat. Kuitenkin aamulla kestää työkkäris niin kauan, et en kerkii hammaslääkäriin mennä. Tekis mieli mennä bussilla mutta siihen lystii uppoo jo 6e ja mä oon mun miehen kanssa niin kitsaita, ettei viitsitä siihen tuhlaa rahaa kun on oma autokin ja sekin tankattu just.  Mua ei vaan huvittais sinne työkkäriin mutta pakko kai se on.


Tää vauvapuuha mua vähän ahdistaa. Kun ei tulosta synny. Ei oireita. Ei menkat oo sillee myöhässä. Kierto kuitenkin heittelee niin paljon ettei gynekään mitään halunnu alkaa tutkimaan. Mua ahistaa kauheasti jo valmiiksi, kun aijon jostain saada endokrinologille ajan. Mä oon niin hirveen väsyny muutenkin. (mähän siis epäilen että mulla olis kilppari vajausta, lääkärissä oon käyny kyl, ja arvot on koholla, mutta ei tarpeeks et sais lääkityksen.)

Mietin et menisköhän kävelylle, kun on niin hieno ilma, mutta en mä tiiä näiden menkkojen takia..