Mä niin mietin taas et oisi ollu niin kiva antaa anopille joululahjaksi pienen pieni paketti, jossa oisi ollut kortti jonka kannessa oisi ollut ultrakuva ja teksti:" Täältä tullaan, olet valmis tai et!" Ja monia muitakin tapoja miten sen asian voisi ilmaista. 

Mua taas ottaa päähän kaikki mahdolliset raskausuutiset. Oli ne sitten turhien julkkisten tai kaverien. MÄ EN HALUA NÄHDÄ NIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!! Miks niitä pitää tulla joka tuutista nyt? Mäkin haluun kesävauvan. 

Mun edelliset menkat oli kyl omituiset. Pelkkää ruskeaa paksua öljymäistä mustaa "verta". Hyi hitto. Nyt menossa vissii kp 7 ja mä en jaksa välittää mistään mitään. Tuntuu että tää meidän vauvan yrittäminen on niin helvetin turhaa. Se saa mielen sen verran matalaks ettei mikään kiinnosta. Ei mikään. Mä en puhu enään kellekkään mitään jos se miehen hulttiosisko saisi vauvan ennen mua. Ja tietenkin mun tuurilla sekin sikiää ennen mua. 

Äh. en mä jaksa kirjotella. Ajattelin et ois hyvä päästää höyryjä mut ei. Taidan mennä nukkuu hetkeks. Sit ku mies tulee suunnataan päämme alkoon. Jos se helpottais.