Vuodon määrä on laskussa. Ihan hyvä. sais jo vuoto kyl loppua kun ei jaksa kulkee vaippa persiissä koko aikaa. Kipujakaan ei oo enään niin paljoa. Vois alkaa sylkitestiä taas käyttää oviksen tarkkailussa ni voi sitten tikuttamisenkin ajottaa oikealle kohdalle jos se nyt sit sattuu tulee siihen sitä plussaa. 


Tänään ollu mieli vähän parempi kuin yleensä. KAippa sitä taaas noustaan sieltä ojan pohjalta. Hyvä vaan. 

Kp 5 menossa. Tuli tossa nukuttua päikkärit ja näin ihme unta. Eroottista sellaista.  Hhyvä ystäväni oli mukana. Oltiin vesi sotaa ja se talo oli tosi iso ja hieno. Kaadoin jaffapullon kaverini päälle ja mentiin sitten suihkuun riisuu vaatteita ja innostuttiin vähän koskettelemaan toisiamme. Sitten kaveri yhtäkkiä alkoi sormettaa ja mun mies ilmesty kattoo et mitä me tehdään ja tuli leikkiin sit mukaan. Sit äkkiä mun mies katosi jonnekkin ja hetken päästä menin kattomaan mitä se mun mies teki. No oven takana se laittoi itselleen keltasia bikineitä :D  No seuraavana hetkenä oltiin sitte olkkarissa ja oli jouluaatto tai joulupäivä. Kuusen alla oli kasa laatikoita ja mun mies anto mulle lahjan jossa oli videokamera. Mä sitten aloin sillä kuvaan mua ja kaveriani kun alettiin pussailee ja hyväilee toisiamme samalla ku kuvasin ja oltiin ihan mun miehen nenän eessä kiusaas ja mun mies yritti kattoo jalkapalloo. (mun miestä ei oikeassa elämässä kiinnosta mikään penkkiurheilu) sit se uni loppu ku mies tuli kuvioihin.

 

Tää uni kertoo varmaan siitä että mussa asuu pieni lesbo :D tai sitten oon vaan seksuaalisesti niin yliaktiivinen että kaikki käy..