Joo, ei musta sais enää siivoojaa tekemälläkään. Vaikka onhan sellainen ympäriinsä juokseminen ihan tervettä puuhaa aina välillä ja toisinaan ihan kivaa. Tulin hetkeksi tähän koneelle mutta olenkin jo tunnin istunu tässä. No ainakin pari askarrelusta oon saanu aikaseksi mikä on ihan kiva juttu. Mutta kun päätin että tuun kirjotteleen jotain kun vauvafoorumi ei toimi niin sitten tuun tänne. 

Mulla on jo cash cardissa koossa jo 9.20 eli vielä uupuu 80 senttii. Eiköhän toi tuu tällä viikolla sitten se 10e täyteen. Tuolla lukee jo että kortti on jo postitettu. Saas nähdä kauan siinä menee ennen ku se on täällä. OHjeistuksessa sanotaan että kortin akvitivoimisessa voi mennä kolmekin viikkoa, mutta katsotaan nyt ees saanko mä sitä 10e. Kerron sitten täällä jos mä saan sen toimimaan niin voin suositella sitä. (Mainosten klikkaamisella rahaa ja semmosta. IHan kivaa puuhaa tälläselle n00bielle jolla ei oo elämää. Ja rahastakin aina puutetta =)

Vuoto on enään paksua mustaa tuhrua. Ihan kiva ku loppuivat. 

Otin taas mun sylkitestin käyttöön. Oli muuten mietittävää missä ihmeessä se oli. Ei siinä näkyny solukka nyt mutta ens kerralla riittää varmaan vähän vähempikin sylki. Hitto ku ei muista millasta sylkeä se silloin kerran kesällä oli ku näky se solukko. No kaippa se tästä taas. Vois alkaa paneskelemaan viimestään huomenna ihan muutenkin. 

Lauantaina tulee vieraita ja siks oon siivonnu tässä koko viikon. Eräänlainen harrastusmiitti. Toivottavasti meillä on kivaa :)