Täällä pudottiin taas pohjalle. Mä en jaksa. Oon niin hirveän väsynyt. Kp 2 on tänään menkat siis alkoi jo keskiviikko iltana ja torstaista tuli sit kp1. Kierto jäi sellaiseeseen 25teen mikä loppupeleissä on hyvä ettei tarvinnu sitten viikkoa ootella tai enemmänkin. FFään oon pistany noita ylös kun en mä siitä sivustosta osaa luopua vaikka taidan alkaa tekee ihan ekselille omaa käyrää jonne sitten laitan noita juttuja ylös. 
Tuntuu niin pahalle. Mä suunnittelin jo että miten me anopille kerrottaisiin että meille tulee vauva. Jos oisin raskaana niin oltais joulun tienoilla viikolla 11-12 viikolla ja sillon ois ollu mitä mainioin aika julkistaa kaikille se raskaus. Mutta ei niin ei. nyt meillä on kohta yritystä takana 1v 10kuukautta ja mun tekis mieli huutaa jokaiselle koska meille tulee vauvoja kysyjälle "ei veetu tuu, kun joku ei haluu meitä vanhemmiksi". Inhottavaa kun kaikki hyvän päivän tutukin ihmettelee että miks meille ei oo lapsia tullu vielä ku oon niin hyvä lapsenhoitaja.
Tekis mieli katkasta kaikkiin lapsellisiin sukulaisiin yhteys kun ne automaattisesti odottaa sitä että meidän suku sikiää pyhästä hengestä. 


ARGH!!!!!!!